Regulamin
I. INFORMACJE OGÓLNE
- Sklep internetowy dostępny pod adresem – healingearth.pl prowadzi firma Global Beauty Sp. z o.o., Bierzów 65B, 63-507 Bierzów, NIP: 8971875142, zwana “Sprzedawcą”.
- Osoba zamawiająca produkty zwana jest “Kupującym”
- Aktualne ceny produktów wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Produkty objęte aktualną promocją są oznaczone znakiem graficznym. Realizacja zamówień produktów, będących w promocji, odbywa się wg kolejności zgłoszeń, do momentu wyczerpania zapasów.
- Zdjęcia mają charakter poglądowy. Oferowany produkt może nieznacznie różnić się od wizerunku na zdjęciu.
- Rozliczenia transakcji blik, kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem PayU.pl.
II. ZAMÓWIENIA
- Zamówienia produktów dokonuje się za pośrednictwem Internetu . Można je składać 24 godziny na dobę, przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00 oraz w soboty, w niedziele i święta, rozpatrywane są w kolejnym dniu roboczym.
- Aby dokonać zamówienia konieczne jest założenie konta. W tym celu należy dokonać rejestracji w “Panelu klienta”, znajdującym się na głównej stronie sklepu.
- Aby dokonać zamówienia należy wybrać / zaznaczyć towar do koszyka a następnie przejść do sekcji zamawiam. Istnieją 2 opcje zamówienia:
- Zamówienie z założeniem konta w serwisie (znacznie ułatwia późniejsze zakupy gdyż nie musimy wypełniać zbędnych formularzy, wszystko jest zapamiętane)
- Zamówienie bez założenia konta, wypełniając niezbędne pola do wysyłki.
- Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia, wysyłając stosowną wiadomość e-mail na adres podany przez Kupującego, podczas rejestracji.
- W przypadku wyczerpania zapasów danego produktu, Sprzedawca niezwłocznie powiadomi Kupującego. Kupujący ma wtedy prawo rezygnacji z całości zamówienia lub jego części. Może również zaakceptować wydłużony czas realizacji zamówienia (do uzgodnienia drogą mailową).
- Z chwilą potwierdzenia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym.
- Dowodem sprzedaży towaru jest paragon fiskalny lub faktura VAT (wymagane jest zaznaczenie takiej opcji w formularzu zamówienia wraz z podaniem pełnych danych firmy z numerem NIP).
III. FORMY PŁATNOŚCI
- Kupujący ma do wyboru następujące formy płatności: – przedpłata 100% wartości zamówienia przed wysyłką towaru (przelew bankowy), – pobranie przy odbiorze z tym, że przesyłki pobraniowe realizowane są dla zamówień wartości do 5.000 zł (pięć tysięcy złotych), – dla stałych klientów z umową o kredyt kupiecki – termin płatności, – po uzgodnieniu mailowym przedpłata na podstawie FV ProForma
- Do czasu zapłaty całej należności, towar stanowi własność Sprzedawcy.
IV. TERMIN REALIZACJI
- Czas realizacji zamówienia to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia do chwili wysyłki towaru, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.
- Termin realizacji wynosi średnio, w zależności od rodzaju zamawianego towaru od 24 godzin do 7 dni roboczych. Każdorazowo przy potwierdzeniu przyjęcia zamówienia ustalany jest termin dostawy.
- Sprzedawca oferuje produkty które wykonywane są na indywidualne zlecenia Kupującego i termin realizacji jest każdorazowo ustalany.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużania terminu realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności od niego niezależnych.
V. ODBIÓR TOWARU
- Sposób dostawy: dostarczenie produktów przez Pocztę Polską, Inpost, DPD lub innego dostawce uslug kurierskich.
- Sprzedawca wysyła zakupione towary wraz z dowodem zakupu, na adres wskazany w formularzu rejestracyjnym.
- Koszty transportu podlegające zapłacie, oraz termin dostawy są każdorazowo podawane w podczas podsumowania zamówienia.
- Podczas odbioru przesyłki, Kupujący ma obowiązek sprawdzić, w obecności pracownika firmy transportowej jakość i kompletność dostawy. W przypadku uszkodzenia przesyłki, konieczne jest spisanie protokołu szkody, w obecności kuriera, a następnie możliwie jak najszybszy kontakt ze Sprzedawcą. Tylko na podstawie protokołu spisanego z kurierem możliwa jest wymieniana towaru na nieuszkodzony oraz dochodzenie swoich praw w firmie kurierskiej. Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśniecie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wypełni wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta
- W przypadku nieobecności Klienta w uzgodnionym terminie, wymagana jest obecność osoby upoważnionej do odbioru towaru w imieniu Klienta.
- Za osobę upoważnioną do odbioru towaru uznaje się osobę wymienioną w formularzu zamówienia
- W przypadku płatności gotówką, przy odbiorze, Klient (lub inna upoważniona osoba) jest zobowiązany wpłacić pracownikowi firmy kurierskiej wymaganą kwotę, po czym towar zostaje wydany.
- W sytuacji, gdy dostarczający przesyłkę kurier nie zastanie kupującego, pozostawi informacje ( telefonicznie, mailowo lub poprzez sms) i przesyłka będzie do odbioru w punkcie odbioru
VI. ZWROTY
- Kupujący będący konsumentem (tj. nie nabywa produktu w celach związanych z działalnością gospodarczą lub zawodową) ma prawo do zwrotu towaru, bez podania przyczyny zwrotu, w ciągu 14 dni od daty zakupu.
- Podstawą zwrotu jest okazanie Faktury VAT lub paragonu na zakup zwracanych produktów.
- Zwrotu towaru można dokonać tylko poprzez dostarczenie go do wskazanego magazynu Sprzedawcy.
- Zwrot towaru odbywa się na koszt Sprzedającego.
- Zwracany towar musi posiadać niezniszczone oryginalne opakowanie producenta, być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.
- Wystawienie faktury korygującej i zwrot pieniędzy następuje po uprzednim sprawdzeniu stanu technicznego zwracanego towaru.
- W przypadku konieczności zwrotu towaru, należy skontaktować się ze Sprzedawcą.
- Wyciąg z ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U.z 2000 r., nr 22, poz. 271, z późn. zm) Art. 10 ust 3
Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: - świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,
- dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
- umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
- dostarczania prasy,
- usług w zakresie gier losowych i zakładów wzajemnych.
VII. REKLAMACJE Z POWODU WAD (NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ)
- Podstawą reklamacji mogą być wady techniczne produktu lub uszkodzenia mechaniczne, powstałe do czasu odbioru towaru przez Klienta (przed potwierdzeniem odbioru).
- Reklamacja rozpatrzona będzie do 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia.
VIII. POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Wszelkie dane osobowe i tele-adresowe, otrzymane przez Sprzedawcę za pośrednictwem formularzy rejestracyjnych są traktowane, jako poufne i wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówień, bądź udzielenia informacji dotyczącej oferty handlowej naszej firmy.
- Serwis, przez swoje procedury, zapewnia bezpieczeństwo danych kupującego. Daje możliwość modyfikacji i usunięcia danych z naszej bazy.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych i tele-adresowych, zawartych w formularzu rejestracyjnym, zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883.
IX. PRZETWARZANIE DANYCH
- Wyrażam zgodę na kontaktowanie się przez firmę Global Beauty Sp. z o.o., Bierzów 65B, 63-507 Bierzów za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących (SMS oraz MMS) w celu otrzymywania niezbędnych wiadomości dotyczących bieżącego zamówienia
- Wyrażam zgodę na kontaktowanie się przez firmę Global Beauty Sp. z o.o., Bierzów 65B, 63-507 Bierzów za pomocą środków komunikacji elektronicznej (e-mail) w celu otrzymywania informacji marketingowych o produktach i usługach firmy (Newsletter).
Informujemy, iż Administratorem Danych Osobowych podanych w trakcie rejestracji do Newslettera jest Global Beauty Sp. z o.o., Bierzów 65B, 63-507 Bierzów. Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy o świadczenie usługi Newslettera) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes – marketing produktów i usług) w celu realizacji usługi wysyłki Newslettera. Odbiorcami danych mogą być upoważnieni pracownicy firmy, a także usługodawcy systemu mailingowego oraz naszej poczty e-mail. Podanie wymaganych danych jest dobrowolne, jednakże brak ich podania uniemożliwi świadczenie usługi. Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do świadczenia usługi (wypisanie się z Newslettera bądź zaprzestanie świadczenia tej usługi przez Administratora). Przysługują Państwu prawa do dostępu do danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, żądania przeniesienia danych, a także do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Administrator nie wykorzystuje danych osobowych do podjęcia decyzji, która opiera się na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).